piątek, 29 marca 2013

DECORATIONS & STH NEW :)

Z racji nie sprzyjającej aury wszystkie nasze wiosenne zdobycze wiszą i czekają cierpliwie w szafie-poniżej możecie zobaczyć co nowego nam wpadło;)
Tymczasem chciałam zachęcić do dekorowania najbliższego otoczenia-dzięki drobnym,symbolicznym przedmiotom można osiągnąć miły, świąteczny klimat:



W KUCHNI RZĄDZI PAN KOGUCIK

A to moja jeszcze nie dokończona dekoracja- jutro na  naszym FB pojawi się efekt końcowy.
NOWOŚCI BIŻU:


Jestem oczarowana bransoletkami tego typu:)
Nowości z sieciówek:
Apaszka + t-shirt


Gdy zobaczyłam tę koszule, wiedziałam,że musi być moja.
Kolor na zdj odbiega od realnego.

Bluza-niby sportowa,niby nie czyli idealna do wszystkiego. Z milutkiego materiału.


Jak Wam się podobało?
Pozdrawiam
Kasia;)
Ps. Już wkrótce post z z różowym płaszczykiem:)


12 komentarzy:

  1. świetna biżuteria i różowa koszula :))

    OdpowiedzUsuń
  2. super biżuteria i ta bluza z numerkiem
    sama bym taka chętnie przygarnęła
    podzielisz się informacją,gdzie ja nabyłaś?

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie tu u Ciebie;)
    Koszula ma ładny kolor;p
    i mega biżu ;P


    pozdrawiam i zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny blog dołączam do obserwujących i zapraszam do siebie :)
    http://myownfashionobsession.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń