poniedziałek, 11 marca 2013

New In :)

Przypadek sprawił,że obie znalazłyśmy czas na zakupy(choć niestety nie wspólne),ale udane :)
                                                      KORNELIA pisze:
Taki t-shirt chciałam już od dawna,ale jakoś nie mogłam zdecydować się żeby go kupić :)
Wkońcu to tylko zwykła koszulka :)


Mango

Paaski to hit tegorocznej wiosny, ale dla mnie i tak są ponadczasowe.
Pasują zarówno do eleganckiej stylizacji lub na luzie :)
Mango
Lubię House za duży wybór akcesoriów,zawsze mam problem co kupić bo tyle ładnych rzeczy tam :)

House

House
Czaszeeeeczki :)
House
Moje ulubione perfumy, nie wiem dlaczego, ale ten zapach naprawdę działa.
Często słyszę,że pięknie pachnę :D więc coś w tym jest :)

Uwielbiam :)

Kooocham :)
Mój wychodzony portfel :)
Jego poprzednik był w baaaardzo opłakanym stanie :)
I nie mówię tu o zawartości portfela :D :D

Mohito
Cały czas szukam lakieru idealnego :) Polecicie coś ??


Do czytania na chłodne wieczory :)

znak.com.pl 

 KASIA pisze:
Następnym razem idziemy we dwie na zakupy:)
 Reserved

 C&A
Ja nabyłam moją wymarzoną shopper bag!:)
Uwielbiam,uwielbiam,uwielbiam ją:)
I spodnie:) 
 

14 komentarzy:

  1. spodnie naprawdę cool i bardzo now:))))http://memarieamar.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też uwielbiam mojego shoppera:) Świetne spodnie i koszulka:)

    www.missdzejni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny haul :)

    OdpowiedzUsuń
  4. spodnie!<3

    http://santhanaz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. koszulka z Mango jest świetna!
    pozdrawiam i w wolnym czasie zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. love your tshirt so cool!

    coloreport.blogspot.mx

    OdpowiedzUsuń
  7. wow same perełki !
    perfumy cuuuudowne amor amor to moj ulubiony zapach od lat ! chociaż używam go tylko na jakieś wieczory , imprezę, kolację no i tylko na jesień i w zimie:) jest cuudowny ! polecam każdemu !
    torba rewelka! legginy super ! no i t-shirt ... skradl moje serce cudny !!!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. super nowości,
    leggi i torba z reserved mega
    <3

    OdpowiedzUsuń
  9. widziałam te kolczyki w Housie :P
    są mega <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Nice blog ♥ it..
    Big hug from Valence Spain.
    Http://louloukan.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjna koszulka! Ciekawy blog. Będę tu zaglądać!Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  12. też mam taką szafę! a sweterek w paski jest piękny, uwielbiam czarno białe ubrania w tym sezonie dużo ich w sklepach więc jest w czym wybierać :) zapraszam do mnie!

    czescwam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń