czwartek, 21 marca 2013

Forever in my mind...


Wiosno gdzie jesteś ????? :(

Mam już dość kurtek,swetrów,szalików, czapek, rękawiczek itp. :(

Robię już wiosenne zakupy,ale jak tak dalej będzie to chyba za rok dopiero będę mogła je nosić :(

Chcę kolorów,a nie szarzyzny :)

Mogłabym nie wychodzić z Reserved, bo tak dużo rzeczy tam mi się podoba :)
Mają tak różnorodną kolorystykę i style,że każdy znajdzie coś dla siebie :)
I ostatnio pokusili się o  troszkę przecen :)
Dodatkowo na stronie Reserved.com można sobie pobrać rabat - 20%,gdy coś komuś wpadnie w oko :)
A na pewno wpadnie :D

Kupiłam :

1.Różowy minimalistyczny płaszczyk















2.Sukienka
Podoba mi się zestawienie kolorów, które działa wyszczuplająco :)











3.Pastelowo fioletowa apaszka-szal





nowe książeczki :




Wysyp gazet :D



W Glamour zniżki na zakupy na 13 kwietnia :)



Co myślicie o nowej fryzurze Brodki ??
Mi się podoba :) Pasują jej :)





Tymczasem :



Miłego wieczoru :*

Kornelia

44 komentarze:

  1. super :) Zapraszam do mnie na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O tak, też ostatnio zaszalałam w Reserved. A z ostatnich kuponów w JOY wykorzystałam tylko jeden w Cropp. Może te w Glamour bardziej mi się przydadzą? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Reserved always!!! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. This is absolutely amazing!! love the dress

    OdpowiedzUsuń
  5. Brodce to chyba każda fryzura pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. 50 twarzy greya = gówno, Lolita = majstersztyk.
    + sukienka jest bardzo ładna ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie wiedziałam, że jest piwo bananowe:) hehehe

    OdpowiedzUsuń
  8. super cute!

    www.glamourgirl-bg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Great post sweety!

    Kisses,
    Silvia

    http://rock-and-roses.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudna sukienka,połączenie tych kolorów wygląda bosko :)

    http://xdmycolorfulthoughtsxd.blogspot.com/
    Obserwuje i liczę na ten sam gest :)

    OdpowiedzUsuń
  11. sukienka <3
    hmmm postaram się napisać o tym !

    OdpowiedzUsuń
  12. zapraszam ponownie do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  13. cudo płaszczyk ;)

    buziaki, dakottaa

    OdpowiedzUsuń
  14. Reserved ma ostatnio bardzo fajne rzeczy w swojej ofercie, a kolekcja wiosenna jest urocza:) piękny płaszczyk!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. That dress is so wonderful!

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne nowości szczególnie sukienka <3
    ojjj najchętniej wykupiłabym teraz wszystko w Reserved bo jest tam ostatnio tyle wiosennych cudownych rzeczy <3
    buziaki
    w wolnej chwili zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  17. O kurcze, widziałam praktycznie identyczny płaszczyk w sh, ale nie zdecydowałam się go kupić.. Nie miałam na niego pomysłu, jestem bardzo ciekawa Twojej stylizacji z jego udziałem. Sukienka boska :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny płaszcz! Moja szafa również zwarta i gotowa na wiosnę, której nie widać... :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. prześliczna sukienka, czekam na stylizacje! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Podobnie jak Tobie podobają mi się ubrania z Reserved. Niestety mają bardzo słabą jakość. Po pierwszym praniu często robią sią z nich szmatki. Płaszczyk i sukienka śliczne,serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. O cholera ten płaszcz jest teraz moim nowym "marzeniem" !

    OdpowiedzUsuń
  22. I love the colorblock dress and the button detail on the coat!

    http://lasaloperie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. wow amazing photos and blog please check my blog and follow me back if you like it :*

    OdpowiedzUsuń
  24. super brodka :)
    aleksandra-fortuna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Super sukienka! Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Płaszczyk zapowiada kolorową wiosnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudowne nowości :) piekny płaszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ładna sukienka :)
    Pozdrawiam, DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  29. Nice items ;)

    bisous,
    Natasha

    http://www.bisousnatasha.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. I love it all!!


    http://seedsofdesire.blogspot.com.au

    Check out my fashion blog!

    xx

    OdpowiedzUsuń
  31. super płaszczyk;)

    zapraszam do wzajemnej obserwacji ;)

    OdpowiedzUsuń