poniedziałek, 18 marca 2013

I AM NOT...?

Koszulki z nadrukami są świetnym uzupełnieniem nawet najprostszej stylizacji. Polecam zaopatrzyć się na wiosnę w kilka takowych, ja poszukuję tych z napisami i zwierzętami :)
Ta,którą mam na sobie pochodzi z wyprzedaży i kosztowała mniej niż Harper's Bazaar ;)

Pokuszę się o słowo po ang;)


English version: T-shirts with patterns are very good when we have a simple outfit. I can tell that I AM NOT A BLOGGER but I WANT BE A FASHION JOURNALIST;)
Enjoy:)

I AM NOT A BLOGGER



Patrzę na te zdjęcia z lekkim smutkiem,gdyż były robione 2 tygodnie temu, było pięknie i słonecznie...obecnie zima nie odpuszcza:(




Udanego tygodnia
Kasia

13 komentarzy:

  1. ten park wydaje mi się znajomy:))) dobra koszulka:)) http://memarieamar.blogspot.com/ obserwujemy się??

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę ostatnio wszystkich wzięło na czerń. Protest przeciwko zimie :):)
    Koszulka fajna. Ja wczoraj kupiłam dwa wypredażowe t-shirty z nadrukami. Uwielbiam takie, ale jestem bardzo wybredna co do nadruku :D

    OdpowiedzUsuń
  3. masz piękne włosy <3
    wyglądasz super :)

    www.classicorcool.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Very nice! That is a cool tee!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bluzka po prostu rewelacyjna :)

    wpadnij do mnie : www.miwj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny look. Piękne włosy,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne włoski :) jestem oczarowana :)

    OdpowiedzUsuń